Duyurular

SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ DUYURUSU

SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ DUYURUSU SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU SERVİS ARAÇLARI ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI   a) 2018-2019 öğretim yılı boyunca Sabiha Gökçen Anaokulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığın yapılmasıdır. 2018-2019 Öğretim yılında Servis araçları tespit işlemi tarihinde öğrenci kayıtlarımızın kesinleşmemesinden kaynaklı  araç sayısında artma veya azalma olabileceği ve bu durumun komisyonun ve okul idaresinin sorumluluğu dışında kalacağı, taşımacının mevcut duruma göre araç sayısının artışını veya azalacağını  kabul eder. b) Şartname ve ekleri Tepebaşı Mahallesi 659. Sokak No:20 Kızıltepe /MARDİN adresinden temin edilebilecektir. c) Servis çalıştırma işi tespiti, Sabiha Gökçen Anaokulunda 17/09/2018 Pazartesi günü saat 17:00 te yapılacaktır. Taşıma işi için kullanılacak olan servis araçlarının da belirtilen tarih ve saatte okul bahçesine getirilmesi mecburdur.  ç)  İsteklilerden aranılan belgeler; ·         1.                   Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,   ·         2.                   Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,   ·         3.                   Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,   ·         4.                   Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,   ·         5.                   Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,   ·         6.                   Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,   ·         7.                   Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,   NOT: İş bu ilan 10/09/2018 tarihinde okulumuz kapılarına asılacak ve okulumuz internet sayfamızda duyurular bölümünde yayınlanacaktır. Komisyon tarafından istenen belgeler 17/09/2018 Pazartesi günü saat 16:00 ‘e kadar Sabiha Gökçen Anaokulu Taşımacıyı Tespit komisyonuna  kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir. Belirtilen tarihler dışında evrak kabul edilmeyecektir.      TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU  

Devamı

2018-2019 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR

Öncelikli olarak adres veri tabanına göre sisteme düşen öğrenci kayıtlarımız alınmaya başlamıştır. Bilgi ve Kayıt için  0 482 313 03 23 telefonunu arayınız.

Devamı

NEŞELİ TABAKLAR MUTLU ÇOCUKLAR

Beslenme dostu okul kapsamında veliler arası kahvaltı tabağı yarışması düzenlenecektir. katılmak isteyen velilerin sınıf öğretmenleriyle iletişime geçmeleri rica olunur.

Devamı

2. DÖNEM VELİ TOPLANTISI

2. Dönem Veli Toplantısı yapılacaktır. Sabah Grubu Saat 11:00 öğlen Grubu Saat 13:00

Devamı

Okul Sütü Ve Kuru Üzüm Formu

Okul Süt ve Üzüm Veli İzin Formu tıklayınız.

Devamı

2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR

2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı      Öncelikli olarak 2012 yılı ve 2013 yılının ilk üç ayı (Ocak-Şubat-Mart) doğumlu öğrenci kayıtlarımız alınmaya başlamıştır. Bilgi ve Kayıt için  0 482 313 03 23 telefonunu arayınız.

Devamı

2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR

ÖĞRENCİ KAYIT YENİLEME VE YENİ KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR.

Devamı